lördag 26 februari 2011

Suss; part I

















McDonalds har prövats. Smakar likadant som hemma.










Vi skulle till café Belga. Vi gick till ett ställe rätt över torget, pratade om en massa i en och en halv timma, sen åkte vi hem igen. Mys.




Suss snodde en Beatles magnet idag. Och gjorde mig till medbrottslig helt utan att tala om det. Det kanske beror på att hon inte heller visste om att hon snodde den, eller snarare hon la den i fickan och glömde sen betala. Oops!

Detta vykort, som faktiskt kostade mindre än magneten, snodde hon däremot inte, även om jag kanske tyckte att hon borde, eftersom hon inte fick köpt vykortet alls. Ja, okej, det kanske inte är så mycket att betala 1.2 € med kort, men kärebarn, TinTins souvenir affär tjänar tillräckligt mycket pengar ändå!

Vi hann även med att färga hår, även om jag får säga att jag gjorde det mesta arbtetet. Suss höll sig knappt vaken, tur för henne att hon har färgat mitt hår mycket i våra dagar, så att jag kanske kan ursäkta henne denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!