lördag 5 februari 2011

En bra helg, det har jag redan bestämt.

Denna helgen blev planerad för en vecka sen, några dagar senare sloppades alla planer utom jobbplanen och nu är alla planer återupptagna igen. Olivia är nöjd.

Idag myste(mös?) jag, Stina och Lisa i Pernillas soffor med god frukt, nötter och Stinas scones. Nyttigt tänker ni, nä tänker jag. Eftersom jag alldeles själv smällt i mig ett kakpaket och en pizza några ynka timmar innan. Ingen träning idag heller, för nu är jag för trött. Kanske tar igen det imorgon, vi får se. Supermysig kväll i varje fall och jag gillar mina fina vänner.

Imorgon ska vi till IKEA, bäst. Sen på kvällen jag jag bråka med Estelle och Fredrik om vi ska se på Melodifestivalen eller Fångarna på Fortet, pest eller kolera med andra ord, tur att jga får pop-corn.

På söndag blir det gudtjänst, eftersom Lisa ska sjunga. Och även om det inte är samma sak som hemma, så är det ändå lite mysigt. Och behövligt, skulle jag tro.

En annan glad nyhet, om två minuter är det bara 18 dagar kvar tills Suss kommer. Det är lite mer än en månad till Frida och Kiffan kommer. Rebecca kommer antagligen i juni, Lydia ska komma någon gång under perioden också. Jag kommer hem en vecka om två och en halv månad, då har jag utlovat kramar.

Känner ni också att det här inlägget handlade om hundra olika saker? Det blir så när man inte bloggar på en hel dag och ska sammanfatta den, och eftersom det nu är en stadig siffra på ungefär 20 läsare per dag(jag befarar dock att google räknar med mig i den summan) så tänker jag att ni 20 läsare(minus mig) helt enkelt får stå ut. Fast jag är glad att ni tittar in här nu och då, det känns trevligt att ni bryr er. (Och lämnar fotspår trots bristen på kommentarer från en del av er)

KRAM!

























I brist på bilder från kvällen, typ Stina i sin rödvit rutiga one piece, så får ni istället en bild på mig. Trevligt va? Jag älskar att bloggar är världens ego trip.

2 kommentarer:

  1. Men nå så jävulst trevligt!!! Mer såna bilder tack :-) / En av tjugo (gissa vem.....)

    SvaraRadera
  2. Jag vet jag vet! El Stino, hilma massa tack =)

    SvaraRadera

Skriv!