måndag 8 november 2010

Trött.

Jag vill så gärna skriva ett långt fint inlägg med bilder om hur det var att ha Lydia här.
Problem ett är bara att de flesta som läser här antingen var med när Lydia var här, eller så kommer de att prata med Lydia om det.
Problem två är att bilder inte är något det finns så mycket av, men än på Lydia möjligvis.
Problem tre är att jag ständigt och hela tiden har varit för trött, eller så har andra saker kommit ivägen.
Men imorgon kväll, eller kanske onsdag kväll hoppas jag på en förbättring!

Men, det ska komma ett sådant inlägg.
Det ska också struktureras upp på min blogg, så att det blir lite tydligare vad den handlar om.
Ska fixa det någon dag snart.
Resten av kvällen blir kort och blött, för nu ska jag tvätta håret.

1 kommentar:

  1. Jag var inte med och har inte pratat med Lydia. Mer bilder i bloggen!!

    SvaraRadera

Skriv!