tisdag 23 november 2010

Päronen.






















Jag hade finbesök i helgen. Mamma och pappa tog flyget ner på fredagen och åkte hem igen på söndagen, hade inte gjort mig någonting om de stannat några dagar längre. Fördelen var att vi inte hann gå varandra på nerverna, det kommer vi säkert lyckas med om en månad när jag kommer hem i hela två veckor. Fast på något vis är det inte så farligt att vara irriterad på en familjemedlem, vad är lite irritation mot allt positivt i det stora hela?
Jag fick bildbevis på att min katt lever också, som jag alltid har misstänkt så tycker de faktiskt om henne. Ibland kan man bli lite arg på henne bara.
Jag tänker inte skriva vad vi hittade på, för alla som kommer ner kommer att få uppleva ungefär samma sak - SÅ KOM HIT ISTÄLLET VETTJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!