söndag 14 november 2010

DAGENS.

Jag har lärt mig av den bästa bloggerskan jag vet att dagens är ett bra sätt att sammanställa en dag på. Dock har hon ju inte gjort ett dagensinlägg sen 2009, så kanske är jag lite ute. Men för all del, jag tycker om dem.
Jenny, jag saknar dem!

DAGENS VILL HA: Mer ledig tid. Man blir bortskämd.
DAGENS KLÄDSEL: En klänning, med ett linne och en t-shirt över.
DAGENS SMINK: Ytterst lite mascara, foundation, typ.
DAGENS FRISYR: Knut mitt på huvudet, stressfrisyren.
DAGENS HÄNDELSE: Fick veta på Luciaövningen att vi ska lussa på IKEA. Jag kan inte tänka mig att någon skulle passa mer för den uppgiften än jag!
DAGENS LÅT:Alla låtar från THE BOAT THAT ROCKED, såklart
DAGENS PLANER: Tja, numera ska jag nog bara sova.
DAGENS SAKNAD: Idag har jag nog mest saknat... oj, idag har jag nog inte saknat så mycket alls. En fin sångröst kanske....
DAGENS DUMMASTE: Lisa och Stina förstod inte storheten med min favoritfilm.
DAGENS SJUKA: Hmm... Estelle spydde imorse...?
DAGENS DROG: All typ av matintag som verkligen inte är nyttigt.
DAGENS ROLIGASTE: Åh, jag kan ju inte svara en film när jag har umgåtts med folk...
DAGENS FAVORIT: Öhm.... jag orkar inte upprepa det...
DAGENS KÖP: Chips.
DAGENS GODIS: Chips... och choklad....
DAGENS HUMÖR: Trött och ganska glatt.
DAGENS ORD: Djävulskt. För jag har umgåtts med Stina, och det är hennes favoritord, och vi diskuterade det till och med förut. Dock är det första gången jag använder det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!