onsdag 10 november 2010

JAG VILL KÖRA BIL.

Jag säger det igen.
Om man saknar forden, då saknar man verkligen att köra bil.
Och det gör jag.
Så mycket att jag kan vakna på morgonen och bli besviken över att jag inte helt plötsligt vaknade hemma.
Och så mycket att jag kan ligga vaken i timmar på kvällarna och tänka på att jag ska köra bil när jag kommer hem i jul.
Ja, så mycket att jag funderar på om jag borde tjuvlåna Pernillas fina BMW en dag.
Eller alternativt, klä upp mig så att jag ser både äldre och rikare än jag är,
gå till närmaste återförsäljare av AUDI och testköra en sånn här:


Men när man googlar på Audi R8 får man också upp den här bilden.
Och vi vet ju alla att jag inte skulle köra lagligt om jag fick låna en sånn bil.


















Jag får väl vänta tills jag kommer hem.
Och låna pappas ford.
Och Suss 740.
Och Anders Lexus.
Jag vet hur prioriteringslistan ser ut där i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!