torsdag 18 november 2010

Harry nästa!

Det blev ingen premiär, men det spelar ingen roll. Det tråkiga är bara att Lisa inte kan gå med, så vi får gå mer henne en annan gång!

Har jag förresten nämnt att jag bor hos den trevligaste kvinnan man kan ha som arbetsgivare.
Imorse när jag kom ner låg den här lappen på bordet.

























"Hej Olivia!
Jag la pengar i burken så du kan handla hem sånt du vet att dina föräldrar gärna äter.
Pernilla"

Dock har jag svårt att tro att jag eller mina föräldrar går med på det...


Nu måste jag rusa, så att jag inte kommer försent!

2 kommentarer:

  1. Jag får inte se den förrän på lördag för att jag missade biljettsläppet. Heartbreak.

    SvaraRadera
  2. Känner igen känslan. Belgiens biografer och deras hemsidor förvillar mig som inget annat. Hade det varit i Sverige hade jag haft biljetter till premiären, eftersom jag är sf-medlem. Jaja, nästa film får jag ju se här med så jag får väl överleva att jag bara sett Harry på premiären en gång. Jag har ju iofs bara sett harry på bio två gånger än så länge så...

    SvaraRadera

Skriv!