lördag 11 juni 2011

Lördag, lördag.

Jag försöker komma på vad jag ska göra med min dag. Det är en sånn dag som är lång, och har alla möjligheter att bli en bra dag, men jag är för trött för att orka tänka ut någonting bra. Jag vill sova, titta på O.C. och packa. Men jag ska inte packa, jag måste sluta vilja packa. Eller packa ner allting, och packa upp det igen. Bara för att se hur mycket jag får ner i väskorna, hur tunga de blir och så kan jag ställa upp allting snyggt igen när Rebecca kommer hit. Fast det där är bara rent korkat. Om jag packar ner allting nu, och måste packa upp det igen, för att sedan packa ner det igen kommer jag bara att bli ledsen.

Nej, jag tror att jag börjar med att ta en dusch och ta på mig, det är alltid en bra start!

Tills vidare får ni en totalt meningslös bild, en så kallad "Pall-bild" som är Lisas favorit att tycka illa om. Ja, hon har rätt, bilden är meningslös och inte så vidare viktig. Men har man tråkigt så har man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!