tisdag 14 juni 2011

Cause all I feel is fear.

Jag är en ganska feg människa. En ganska feg människa som tänker alldeles för mycket och som dessutom har alldeles för mycket tid att tänka på. Därför ska det bli fint att få hit Rebecca, att umgås med henne hela tiden i 5 dagar och inte ha tid att tänka på allt som jag inte vill tänka på, och ha tid att prata om allt jag vill prata om. Det ska bli roligt att få visa mitt Bryssel för henne också, få visa var jag har bott det senaste året och säga hej då till många av sakerna som jag inte kommer att se igen efter ett Rebecca åkt. Ja, jag är mycket glad att hon kommer imorgon. Så glad att jag funderar på att gå och lägga mig nu, bara så att tiden ska gå snabbare!



Förresten så är det väldigt bra att ha en bror som sysslar(sysslade?) med musik. Jag vet att han skäms lite, men jag är dålig på att skämmas över både honom och en hel massa andra människor, så jag fortsätter lyssna och njuta av att jag kan höra hans röst här fastän han är flera hundra mil borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!