fredag 10 juni 2011

Klockan är natten och förvänta er inga bra texter av mig nu.

Klockan är två på natten och jag hade tänkt att krypa till kojs nu. Imorgon ska jag ju ändå ta kort på Linnea när hon badar i en fontän. Lite trist bara att jag måste fota och inte får bada själv, kommer polisen lär jag ju bli indragen vilket som. Men jag känner mig ganska nöjd med att få låna Linneas kamera också.

Var iväg på den sista träffen med 18+ gruppen i Svenska kyrkan idag, vi picknickade i en park och myste(mös?). På väg hem, när jag går där och ler för mig själv och skuttar till ibland medan jag lyssnar på musiken så ser jag Linnea och Felizia stå och prata, var längesedan jag lyckades skrämma någon så bra.

Som ni märker på min osammanhängande text har jag haft en väldigt bra dag, så nu tänkte jag att jag, min näsa och mitt leende skulle avsluta den på bästa vis. Lägga sig i en kall säng och värma upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!