onsdag 18 maj 2011

Hemligheter och sånt där.

Just nu har jag alldeles för många hemligheter i mitt liv, i alla fall för många för att ha en blogg. För jag kan ju inte skriva mina hemligheter här, då är det ju inga hemligheter längre, men vad ska jag skriva om när man inte får skriva om det man vill skriva om?

Jag vet, man retas. Jag håller nämligen på med ett projekt som jag inte kan berätta vad det är, men jag kan berätta lite om det. Det är ett sånt där projekt som man kommer på idéer till hela tiden, och då måste man göra något åt idéen direkt. Skriver eller skissar ner det på vad som helst och lägger i en ficka och glömmer av tills jag har idétorka och då åker pappret med idéen snabbt fram igen. Jag skissar hit och dit, jag ångrar mig och jag gör om. Jag planerar och jag formar i huvudet, jag redigerar bilder och planerar mer bilder som måste tas. Jag har ingen tid att arbeta med det just nu, och jag är rädd att all inspiration ska rinna ur mig så jag måste prata om det bara för att ha en hållhake på mig själv. Jag tror att jag måste skissa lite till innan jag går iväg för att träffa Linnea och Jens...

De fina dammsugarna Stina har stickat till mig är en ledtråd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!