måndag 16 maj 2011

But you can't disappoint me, I can do that myself.

Idag fick jag veta att det är tre veckor kvar till det stora och sista provet i franskan. Jag ska ta hand om barnen helt själv till imorgon och på onsdag kommer P:s mamma. Jag tänkte låta barnen få äta färdigköpt lasagne idag för jag är lite lat och de älskar den så. P lämnade både jordgubbar och mango i kylen till oss att äta upp och jag drömmer mig bort till länder och städer där regnet inte är påtagligt och kallt.

Jag skulle vilja påstå att idag är en sånn där dag när jag är lite ur funktion. När min energi har flugit iväg någon annanstans och det är tur att jag vet att barnen får se på tv idag.

Imorgon blir en dag med mer energi och mycket, mycket mindre smakande av mintsaft. Vem kom på den fantastiska idéen att mint säkert blir gott som saft? Det är inte gott som saft, punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!