Visar inlägg med etikett Olivia ska bli en kämpe.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Olivia ska bli en kämpe.. Visa alla inlägg

måndag 20 september 2010

Andra veckan.

Jag var i skolan idag.
Vietnemineser är ettriga.
Bara så ni vet.
Och inte är de bra på franska heller.
Men de vågar mer än jag gör, kudos till det.
Jag har svårt att tro att jag kommer att kunna prata franska när jag kommer hem,
men jag ska inte ge upp.
Numera ska jag bli en människa som inte ger upp.
Hömhöm.