fredag 1 juli 2011

Jag+frukost=sant




Frukost ute på terassen, men det är inte terassen jag kommer att sakna i detta fallet. Har ni ätit en mandelcroissant någon gång? Det kan vara någonting av det bästa jag vet, men tyvärr var detta en luring, en sånn där med alldeles för lite mandelmassa i. Så jag kanske måste gå och köpa mig en imorgon också. Och på söndag och på måndag och på tisdag och på onsdag och på torsdag och sen får jag vänta tills Paris med att äta en till.

Jag vet att det finns croissanter både här och där i Sverige, men om någon vet ett ställe som säljer just de med mandelmassefyllning, då blir jag så här:
I-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------I
glad.
Det betyder väldigt glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!