måndag 30 augusti 2010

Nedräkningen har börjat.

Jaha, så nu var det mindre än två veckor kvar tills jag åker. Om man ska vara petnoga och räkna med timmar. Vilket jag uppenbarligen gör eftersom jag påstår att det är mindre än två veckor kvar.

Och jag lovade att starta en blogg när jag var iväg, inte för att någon egentligen bad om det, utan för att jag tror att jag kommer behöva skriva av mig. Kanske berätta om någon rolig händelse då och då som någon där hemma vill läsa om. Så här två veckor innan kommer det stå mycket litet intressant här, och jag tror att kanske är det här mest för att jag ska kunna läsa om hur jag känt och tänkt i efterhand. Som en offentlig dagbok som innehåller bilder. Oj, tänkte du, har hon inte insett förrän nu att det är vad en blogg är. Det har jag.

Sa jag att det är mindre än två veckor kvar tills jag åker? Och jag har redan börjat säga hej då till folk, och insett att vissa kommer jag faktiskt inte att träffa innan jag åker. Och i övermorgon åker Rebecca till till Afrika i tre månader. Jag tror att vi börjar bli stora. Snart är vi säkert vuxna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!